برق صنعتی از هنرستان تا دانشگاه
موضوعات درسی و دانشگاهی در رشته برق صنعتی

 مطابق برنامه کتاب سیم پیچی هنرستان 2 برنامه ساده برای محاسبه ترانسفورماتورهای تکفاز تا قدرت 3500 ولت آمپر برای شما آماده کرده ام که امیدوارم مورد استفاده قرار گیرد  . تمام جدول ها و روش محاسبه مثل کتاب طراحی شده اند   لینک های روبرو مربوط به این برنامه ها می باشد          برنامه اول  (روش استاندارد)    برنامه دوم  ( روشی که در آن h هسته در نظر گرفته می شود تا احتمال درستی افزایش یابد)



           
شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, :: 16
هنرور

با توجه به اینکه عزیزان برای استفاده از فایل های pdf کتب درسی باید برنامه کلید آنها را داشته باشید علی رغم اینکه در پست مربوط به جزوه درس مبانی برق رشته کامپیوتر این برنامه ها را قرار داده ام اما در این پست اختصاصی بار دیگر انها را در اختیار عزیزان قرار میدهم

اول این برنامه دانلود کنید و اجرا نمائید و امتحان کنید

اگر برنامه بالا مشکل خواندن فایل های کتب درسی را برطرف نکرد این برنامه و  این برنامه را دانلود کرده و اجرا نمائید . به احتمال 90 درصد مشکل حل خواهد شد . پسورد مورد نیاز 123456

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, :: 6
هنرور

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


وبلاگ برق صنعتی محل جمع آوری انواع اطلاعات در مورد برق صنعتی از هنرستان تا دانشگاه می باشد . هر کمکی را برای ارتقاء سطح این وبلاگ با جان و دل پذیرا هستم . ضمنا بیش از 90 درصد از مطالب وبلاگ جمع آوری شده از منابع مختلف است و از تولیدکننده های اصلی آنها تشکر می کنم .
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برق صنعتی از هنرستان تا دانشگاه و آدرس highelectric.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان پس از تائید مدیر در سایت قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 354357
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1